oke disebabkan dari pg td cheq duk layan blog2 korang.. so da terjumpa ini 1 segmen..hahahha misi hari ini berjaya!! so..cheq menjoinkan lah diri.. korang sume..mari bersame2 menjoinkan diri.. mariiiiiii... nk tag kawan..tp xmampu ~ boley jawab gini..hahahha start berbloging from July 2011 until today.. Alhamdulillah...
nape patut bace blog cheq : sbb dengan bace blog cheq..korang dpt resepi best2 tuk baby..igt senang nk masak tuk baby?hihihi..ssh sebenarnye..kite kene make sure ape yg kite bg adelah berkhasiat..sbb baby sedang membesar..klu org dolu2 baby 6 bulan da di sumbat mcm2..hurm..sian baby..tp dengan ade blog cheq..korang boley ikut resepi2 yg cheq bg tuk baby korang yg kiut miut itu..heh entry paling menarik : entry paling menarik cheq..adelah mkanan kesukaan anak dara cheq larsi awatif tu ha.. woti teddy bear..
>> ben ashaari << cheq nk kate blog cheq nie lain sgt dari orang lain tu xadalah sangat.. cheq cume suke kongsi ape yg berlaku dlm kehidupan cheq.. ade lar sikit merapu2..melalut..dan lain-lain..hihi n suke orang tau ape pendapat cheq tentang satu2 perkare.. tp..ade lar sikit..yang cheq kongsi kan pasal parenting.. pasal baby..sbb anak cheq pn sedang membesar.. oke itu aje..peace (^_^)
Thanx sebab join!!
ReplyDeleteMaceh Cik Ross..
ReplyDelete