DENGKI



Aiyaaaaakkkkk...
tetibe aje ade manusia kate i pendengki..
adehhh...ape pnye 'tut' da..
nk dengki ngan kau watpe..
ish..ish..


hidup i nie da lengkap..
mmg i xpunyai duwit yang bnyk..
tp alhamdullilah..kehidupan da cukup sempurna..
ade suami..ade anak..
kereta ada..rumah ada..
nk dengki ngan ko..bkn nye aku merempat..!!
heshhh..kdg2 boley jer cool..xpayah nk layan bende2 bodoh..
n manusia2 bongok nie..
tp kekadang bile terkenang2..mmg rase nk marah..nie 
memcapap cite kt sini..sbb terkenang2 lar nie..hihihi
oke..disebabkan da cool..
biya jer lah manusia nie..
belajar memaafkan..n doakan jer lar manusia nie..

biya lar xmempunyai duwit yg bnyk..
jnji aku n keluarga hepi..

biya lar xpunyai duwit yg bnyk..
at least aku mampu nk bg duwit bulan2 pada mak n ayah..

biya lar aku xpunyai duwit bnyk..
asal ku xderhaka  n still balik kmpg jupe mak ayah..

biya lar aku xpunyai duwit yg bnyk..
coz aku maseh igt dimana ku berdiri..

biya lar aku xpunyai duwit yg bnyk..
asal ku xlupe diri...




Comments

  1. wah..marah betul ni..sabar ye..bese la mulut orang mmg tak blh nak tutup..

    ReplyDelete

Post a Comment

Yang Mengomen

Popular posts from this blog

Garam Bukit Himalaya..Percaya atau Tidak??

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

SEGMEN : BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN