Audit Day

tetetttttttt...enset  berbnyi..tepat kul 8 am...
kak ros : helo ira...akak perlukan duwit retreat 2 pagi nie gak..
cheq : ha sudah...kad bank pada En Amnan.. " xpe kak..jap..ira nek opis dulu jap.."

smpai2 opis..kak yan n kak ros kelam kabut..apesal plak kelam kabut nie..klu da tgk org kelam kabut..aku bertambah2 lg lar..xtau ape yg terjadi..aku pn kelam kabut..troz tepon En Amnan..even aku mase 2..xtau pn ape yg terjadi..

Cheq : Abg..tlg kuakan dwit retreat 2..
En Amnan : Ha..jap lg la..abg nk kene jupe staff nurse nie..nk set-up OT (Operation Theater) nie..
Cheq : nati tlg tgk eh..audit nk dtg..

Klik..tepon dimatikan..aku pn dok berlonggok ngan kak ros n kak yan untuk menambahkan kelam kabut dan kekusutan yang dorang hadapi...

Assalamualaikumm....

Mak aiii...da sampai...fuh...btol2 punctual minah neh..kak ros pn duduk berhadapan auditor..huh..cam sesi interbiu..diikuti kak yan..aku mase mule2..diri jek..rase cm xdiperlukan jek..(padahal kusi xde..maleh nk amek kt blkg..huhuhu)..pastu da ade kusi kosong..aku pn duduk..

Cmni upenye di audit oleh auditor..wah..canggih gilos ayat..xsangke..hingge ke lobang cacing dicarik nye..(sib baek lobang cacing..buatnye lobang idung??sape nk jawab tuh??) sakit pale dowh..tnye punye tnye..aku tgk jam..smpi kul 11 pagi..mak aiii...ckit pnye lame..tp xde tande2 nk abeh lg nie..emm..plot da berkeroncong neh..dari pg td xmkn..breast pn da enggagorge..ish...ish..ish..

Tepat kul 11.30 am..alahai..bile nk sudah neh..xtahan lar wei..aku pn berangkat ke surau memerah susu untuk anakanda ku yg terchenta Cik Awatif..da xpeduli da..tkot kang xminum si Cik Awatif..huhu..

Da siap kerja-kerja memerah neh..aku pn..g department balik..tgk2..da siap!!fuh...lega..sabo jerla..dari pg duk memerah otak..bile die da blik pn..otak still lg kanyor..(pane2)..pastu kak ros ajak berjalan..huhuhu..besh2..g survey baju raye..g kamdar..g hari2..besh2..ilang da sakit kepale bile da berjalan..release semuanya...huhuh...gumbira..gumbira..

Wahai masa..cepatlar berlalu..xsaba rasenye nk jumpe anakanda ku yang terchenta..

Comments

Popular posts from this blog

Garam Bukit Himalaya..Percaya atau Tidak??

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

SEGMEN : BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN