Ahlan Wasahlan ya Ramadhan

Assalamualaikum...

Entry kali nie agak baik ckit..siap ade salam lg..muahahahha..bkn ape..kite da masuk bulan Ramadhan..Alhamdullilah..bertemu lg Cheq ngan bulan ramadhan..bulan yang penuh keberkatan..Allah panjang kan umur Cheq tuk membuat sebnyk mungkin pahala untuk bekalan Cheq diakhirat nanti..Syukran Ya Allah..

Even 1st ramadha pn..cheq da terlambat sahur pg td..sib baek En Amnan kate die kenyang..tp cheq pujuk gak die mkn ckit..xbaik..sahur 2 ade pahala..bgn jugak En Amnan..Alhamdullilah...

nie nk kongsi ckit madah pujangga dari cheq..khas wat anda semua..muahahhaha...


Ramadhan...
kehadiranmu adalah rahmat Allah
terasa debar di hati sukar ditahan 

Ramadhan kali ini..
Aku mengharapkan sesuatu yang lebey bermakna
Siapa aku ramadhan yang lalu?
Seorang insan yang jahil tidak menikmati indahmu...

Ramadhan
Datang da pergimu tanpa meninggalkan kesan pada hati
Ramadhan kali ini..
Ku mohon pada mu ya Allah bersihkan jiwaku
Agar peluang menelusuri ramadhan dengan penuh rahmat Ilahi

Ku panjatkan doa agar Kau ampunkan segala dosaku, dosa suami ku..ibubapaku, ahli keluargaku,rakan2 ku..serta insan2 disekelilingku..
Aku yakin kerana pintu langit Mu sentiasa terbuka luas..
pintu rahmat Mu sentiasa menaungi setiap hamba-Nya yang taat..


Comments

Popular posts from this blog

Garam Bukit Himalaya..Percaya atau Tidak??

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

SEGMEN : BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN