Surprise!!

Disebabkan keserabutan yang melanda 2-3 hari neh..xsmpt nk memikirkan adiah ape yang sesuai n ape yang patut aku wat untuk surprise kan birthday incik suami..boring ar sbb yg kene surprise selalunye aku..Incik Amnan pandai kenakan aku..muke suci xley blah..tp!!dlm mee ade udang..eh..cmne..udang ade dlm mee..eh..camne peribahase 2?? alahai..emm...em...ade udang disebalik mee arrr....adoii yai...blurr lg ke arini..huhuhu

dtg2 kije aku da serabut perot..ape nk wat neh..emm...tertibe..teng!! dpt idea..troz meluahkan isi kepale pade nadia..nk wat cmni dek..bla...bla..bla..perbincangan dilanjutkan..dan proses2 merealisasikannya pn sedang dirancang dengan teliti..

Malamnye g menyeprisekan En Amnan..(perosak bahase btol dak sowg neh)..huhuhu..menjadik!! fuh..fuh..fuh..


~ Brownies Wulnut SR kegemaranku..yummy ~


~ Aksi memotong kek..ade 2 kek..1 kek lg..Adam pnye ~


~ Adam yang menyambut Besday same ngan En Amnan ~





~ Antara rakan-rakan yang hadir..TQ so much for coming =) ~


~ Present Spesel wat En Amnan..huhu..apekah di dalam itu ??..jeng..jeng..jeng ~


~ Gamba tenet jer aku cilop..xsempat nk amek gamba mende nie mlm smlm..hihi ~

Pape pn saye sgt gembira kerana berjaye surprise kan En Amnan..dan bertambah2 gembira lagi apebila melihat En Amnan membuke hadiah sambil melompat2 kegembiraan..muahahahah...

time cih pade cine yg jual PSP semlm sbb bg bnyk free gift..AKU YANG PAKSE DIA BG!! hahahahah..n sorry gak bising dlm kedai ko smlm n wat ko stress..sian ko..hahahha

maceh gak kt kak yan yang menjage line..sbb kitowg kua 2 jam!!hhahhaha..sowy kak yan..

* Special Thanx : Nadiah, Murad & Hafidz PROSBOC..
                           Sorry ssh kan kowg semlm..n wat kowg penin ngan karenah cheq semlm..huhu..


Comments

Popular posts from this blog

Garam Bukit Himalaya..Percaya atau Tidak??

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

SEGMEN : BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN