Mar 22, 2013

Awatif Almost 2 years :-)


Hi uollss..sihat hari ni?
cheq sehat sejahtera jer.."makin sehat"..
hari ni ada masa sikit..so cheq ada masa nak tengok entry lama-lama dulu..
bila cheq tgk entry lama dulu rase seronok..
banyak yang cheq buat untuk buah hati pengarang jantung cheq..
masak..pergi jalan..tengok gambar-gambar awatif kecil-kecil dulu..
haihh..terbit rindu dihati..
awatif sekarang da besar...da boleh cakap..
cuma sometime ummi ngan ayah je yang tak paham apa dia cakap..
huhuhu..

okey bila bercakap sperti diatas itu tidak lah bermaksud apa-apa..
lagi-lagi untuk menambah anak buat masa ini ye..*tttteeeeett*
dulu semua orang kata muka awatif macam ayah dia..
cuba korang tengok gambar nie..ade muka ayah lagi tak..
ke..da ade iras-iras ummi? *bagi lar can sikit*




ish..ish..ish..tengok lar gelagat dia..kemain kan??
huhuhu..anak dara sorang ni da pandai nk melawa..
tp..yang cheq perasan..awatif nie agak kasar..mukin..kerana gen ummi die terlebey..
hahahhahahha..
penat disua-suakan barbie..baby doll..bear..TAK LAYAN..
apa yang dia pegang..ULTRAMAN dan KAPAL TERBANG
haihhh..tak apalah tif..nati ummi ajar sikit-sikit..
ummi nie pn tak pandai nak main patung-patung ni..
sebab masa kecil dulu ummi tak berpeluang pun nak dapat semua tu..
so..tolong lar jangan salahkan ummi kalau ummi tak berapa nak layan sangat doll-doll nie..
hihihi...

No comments:

Post a Comment

Yang Mengomen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...