Nov 16, 2011

JADI PERAMPAS..BEST KE??


Pelik lar cheq orang yang suke ngan hak org lain nie..
org 2 da berpunye..boley x jgn gngu..
xkire lar yang da kawin ke da bertunang..
even bertunang pn..kan hadis ade kate berdosa gngu hub mereka yg da bertunang..

cinta?
helo...bersepah2 lagi laki or perempuan atas muke bumi ni..
cinta tu suci..yang merosakkan kesucian nie..
org2 perampas nie la..

bile da kawin rasa cinta hilang??
rase nk lekuk jer laki yang ckp cmtu..
mase bertunang n bercinta tu xde rase mcm  tu plak..
bkn rase cinta tu dah hilang..
tapi diri sendiri tu da jumpe dengan yang lebey cantik..
cinta 2 da beralih arah..diri sendiri yang ngade-ngade..
g layan nyer ppuan tu nape..yang perempuan plak..
da tau org 2 da bertunang..yang mengedik lg 2 nape..ish...
please lar..xmalu ke korang???

pada yang sedang merampas..dan berniat nk wat keje2 cmtu..
lupekan lar ye...
sanggup ke tahan api neraka nati..
pikir2 kan lah...


2 comments:

  1. benci betul perempuan yang perampas ni ..cuba letak diri kat tempat orang yg dirampas tu huh *emo

    ReplyDelete
  2. sis92 cheq pn emo..aduiiiyaii..
    cheq penah lar gak risik2 nape die rampas2 neh..
    die kate...sbb die cinta kan sgt..
    adoiii la..

    ReplyDelete

Yang Mengomen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...