Dec 22, 2011

ADLIN vs CHEF WAN


Semalam jiran sebelah cheq nie tnye pada cheq..
apesal..ape yg berlaku pada Adlin?
kenape Adlin marah Chef Wan..
Cheq pn terpinga2..mmg xtau lgsg kes nie..
cheq pn jawab dengan ragu2..
mukin sebab die terkeluar maharaja lawak mega kot..
bile bace kt beutifulnara.com skali btol la tekaan cheq..
okey jom kite bace ckit..

chef wan dan adlin

PETIKAN DARI BEUTIFULNARA.COM


Antara kata-kata Chef Wan yang menarik perhatian Abang Nara ialah:-
Saya memang tak baca dan saya dapat tahu pun daripada rakan-rakan dan peminat. Terus terang saya memang tak berminat untuk ambil tahu atau pun melayan sebarang kenyataan yang dikeluarkannya yang saya sifatkan sebagai tidak profesional dan penuh dengan emosional. Saya sendiri tak faham mengapa dia begitu marahkan saya walhal markah markah peserta bukanlah terletak di tangan saya seorang saja. Kalau lihat balik komen saya malam itu pun, rasanya tak adalah mengeluarkan perkataan melampau ataupun menggunakan bahasa yang kurang sopan.
Mengapa perlu mengaitkan perkara ini dengan serangan peribadi? Siapa dia untuk saya berbuat begitu? Mengapa perlu mengeluarkan kenyataan yang bukan-bukan apabila disingkir? Seperti yang saya katakan tadi, kalau lawak dia bagus, saya puji. Sebelum ini sewaktu dia membawakan watak Sangeetha dan Paramjadu, saya puji persembahannya walaupun ada peminat marahkan saya dan mengatakan pujian saya tidak ikhlas. Kalau saya terhibur dengan persembahan mereka, saya puji. Begitulah sebaliknya. Bagi saya, tak perlulah nak peningkan kepala mencari idea lawak sehingga merumitkan situasi. Apa yang penting, kita berikan apa yang penonton mahukan seperti yang dilakukan kumpulan Boboi dan Osbon yang sentiasa mendapat pujian juri.


DARI SUDUT PANDANGAN CHEQ..


cheq nk mengulas ckit lar pasal nie..sekadar pendapat peribadi..
sbb cheq n Mr Hubby mmg peminat no 1 Maharaja Lawak Mega..
cheq ikuti setiap minggu..event ade jugak terlepas tuk tengok siaran langsung..
tp Astro kan ade siaran ulangan..so setiap minggu..
cheq tgk progress setiap peserta..
Pasal Adlin nie..dari mule2 lagi..xde pn yang kelakar cheq rase..
dari 1 week..mmg xde lgsg yang mencuit hati cheq n Mr Hubby..
ade mggu tu..rase mcm lucah pn ade..(mase jd pompom gurl 2 ha)..
yang die jadi gorila 2..
yang die panjat kerusi..mase tu ade penonton perempuan tgh duduk..
dikangkangnyer depan muke penonton perempuan 2..
Mr Hubby ckp..huishhh...xsopan btol..
so..bile die terkeluar..cheq lega..Adlin xsepatutnye masuk rancangan nie..
die xlawak..xsesuai pn ade..hurmmm..sekadar pendapat cheq aje nie..

NOTA KAKI : bile die kutuk org smpi memalukan budak2 AF tu die xkire..bile Chef Wan kutuk ckit melenting smpi nk berperang..ape kess???






No comments:

Post a Comment

Yang Mengomen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...