Rahsia Kejayaan


Ada yang PM ira di facebook untuk tahu rahsia kejayaan..
Macam mana boleh maintain sahaja Energy..
Macam mana boleh bersemangat setiap masa?
Rahsia??

Ada yang bertanya Rahsia Kejayaan..
Waduhhh..parah ni..
Saya belum lagi berjaya..Tapi masih meniti jambatan kejayaan..
Saya tahu kejayaan ada dihadapan..Dan ianya semakin dekat..
Sebab itu semangat..energy sentiasa ada..

Apa yang saya boleh share..is just back to basic..
Macam ira share dalam entry  Ebook ni..
Method yang sama ira pakai..

Set matlamat..apa yang ira nak dalam tempoh sebulan / 3 bulan / 6 bulan..
Semuanya ada target..bila dah ada target..
kita akan bekerja keras untuk capai target tu..
Itu lah yang ira buat..




Rahsia lagi? emmm..
Elmu..elmu sangat penting..cari elmu tetnag apa yang kita nak buat..
Kalau ttakde elmu macam mana nak berjaya..
Kita mesti tahu apa yang kita nak buat..Penting sangat..

Nak lagi..nanti ira share ye..ira ada kerja sikit..

Sampai Jumpa

Full of Heart,
Ira

Comments

Popular posts from this blog

Garam Bukit Himalaya..Percaya atau Tidak??

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

SEGMEN : BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN